Vi søker flere flinke folk! – Næringsmegleren

Eiendomsnytt

Følg med på Eiendomsnytt. Vårt webinar med nyheter fra bransjen. Følg med for nye episoder. Trykk her for å se mer.

Vi søker flere flinke folk!

Publisert 23.11.2022

Koordinator – megler og marked

Næringsmegleren er ikke bare markedsleder i Agder innen kjøp, salg og leie av næringseiendom. Vi er også en knakende god arbeidsplass med gode kolleger, masse humør og utfordringer på jobb – hver eneste dag.

Nå er vi klare for påfyll!

Dersom du er klar for nye utfordringer, har vi lyst å treffe deg. I tråd med økt oppdragsmengde og kontinuerlig utvikling av bedriften vår – søker vi person som har kompetanse innen flere områder.

Stillingen som Koordinator – megler og marked kombinerer to viktige fagfelt for oss. Vi søker derfor person som kan håndtere ulike administrative megler-oppgaver – og samtidig bistå innen markedssegmentet. Det blir en spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver, og med massevis av muligheter for selvutvikling. Se bare her:

Megler-relaterte oppgaver:

  • Benytte meglersystemet Next og bistå ansvarlig megler ved registrering av oppdrag m.m.
  • Hente inn alt av offentlige opplysninger, firma-attester for alle oppdragsparter
  • Sørge for bilder o.a. markedsmateriell for en best mulig fremstilling av objektene
  • Utarbeide utkast til teasere, prospekt o.a. salgsmateriell
  • Bistå ved utarbeidelse av kontrakter, verdivurderinger etc.
  • Delta på befaring og visninger ved behov
  • Sende ut informasjon, utarbeide ringelister, sørge for gode interne rutiner og systemer

Markeds-relaterte oppgaver:

  • Utarbeidelse av digitale nyhetsbrev
  • Skape fagartikler til egen nettside + sosiale medier
  • Fotografering og enkel bildebehandling
  • Skape riktig synlighet i sosiale medier
  • Bistå i forhold til arrangementer; både mht program/innhold og visuelt uttrykk
  • Produsere enkle tekster til nettsider, programposter, nyhetsbrev etc.
  • Presentasjoner i powerpoint ved behov
  • Ivareta og videreutvikle vårt CRM system
  • Superbruker av ulike digitale verktøy som vi til enhver tid benytter

Formell kompetanse og evt erfaring:

  • Gjerne bachelor fra UiA e.l. (eks kommunikasjon og medieproduksjon)
  • Bakgrunn som boligmegler og/eller kjennskap til meglersystemer kan være en fordel

Egnethet/interessefelt:

  • Digitalt anlagt
  • Kommersiell teft
  • Kreativ/visuelt blikk

Personlighet:

  • Blid og utadvendt, kunne by på seg selv
  • Selvgående og initiativrik
  • Modig og fremoverlent; tørre å utfordre oss på nye løsninger!

Som du ser, her er det mye spennende! Vi håper du ser muligheter til å fylle en innholdsrik stilling, og bidra godt i miljøet. Ikke nøl med å ta kontakt – vi gleder oss til å høre fra deg!

Send oss en mail med CV og fortell litt om deg selv og hvorfor du burde bli vår kollega.

Alle mottatte søknader blir behandlet konfidensielt.
Dersom du er en kandidat vi ønsker å bli bedre kjent med tar vi kontakt!